Skip to main content

Contest Pengenalan According to Buck

Hye semua,
According To Buck
En.buck sorang nie buat contest....kirenya contest yang dia anjurkan ni untuk pengenalan antara blogger..sambil-sambil tue kalau naseb baik boleh lah menang makan-makan dengan beliau kalau tak menang makan-makan menang barang and ada voucher....5 pemenang yang bertuah akan dipilih....huuuu semput!

Kalau nak join boleh lah ke SINI .... kalau nak tengok latest update blog dia boleh lah ke SINI 

Dalam fikiran nie kuat makan, suka bjalan, muka budak-budak..heeee jangan marah eh...hehehe

mima penah tgok buck jadi vampire! kat SINI....hahahaha kalau vampire smart sikit kat SINI..heee okeh lah all the best.... SALAM KENAL..selalu la singgah blog ni...

see yeah till next entry
tata


Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb