Skip to main content

Dah Terang Lagi Bersuluh

Hye semua,

Gud news, lepas dah berminggu-minggu pikir...pening kepala den..ehhhh tak de lah sampai pening kepala just end of story with ??? yang besar dalam kepala then terus tido coz tak da jawapan....

status kontroversi no komen kini dah terjawap dan dah settled so tak de lagi dah tanda soal tanda soal dalam kepala ku ini... Hope semua kan happy dengan kerjaya masing-masing so boleh hasil kan mutu keunggulan dengan lebih cemerlang...

Misi STUDIO masih dalam proses setting itu ini... dan hampir siap..happy sebab tahu nampak hasil titik peluh FM dok tertongeng-tongeng, terbaring-baring, tercangkung-cangkung time ambik gambar berbaloi - baloi...even tak dapat rumah sebiji tapi permulaan yang baik tuk ada studio... 

"SETAPAK LEBIH BAIK" tak sabar rasanye sebab bila penat dan lelah awak selama nie dan dapat bagi satu senyuman puas buat diri awak.....cewahhhhhh opkos kau terharu kan kan kan...

p/s: kemaruk update blog nampak??

see yeah till next entry
tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb