Skip to main content

farizmuhazirstudio coming soon

Hye semua

Dalam 80% kerja-kerja pengubahsuaian studio, setup sana sini sedang dijalankan... studio akan beroperasi di subang...alamatnye nanti mima bagi bila dah betul-betul ready..tapi kalau nak datang sekarang pun boleh sebab other side tue kedai menjahit baju....nak tempah baju??? [promo promo promo]
Farizmuhazirstudio nie pun dah timbulkan kontroversi versi "i no komen" hehehe....... so bile i no komen boleh lah pegi tanya kat peguam i okeyh![gedix gile] status FM pun mima sendiri tak tahu....and big of ???

Kalau dah diluah mati ayah ditelan mati mak....so FM sila kemam je la...kehkehkehkeh [lawak basi]...just jangan lupa dengan orang-orang yang banyak membantu dan mengajar awak sampai awak ada di tahap sekarang...mima yakin yang awak boleh berdiri di kaki sendiri...

p/s: Pikir positif bukan pikir negatif

tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb