Skip to main content

Ini Serius.....Jom Diet

Hye Semua

Berat badan mima makin naik naik dan naik....hurmmm tak sukanye.... si F dah complain..mak dah tegur...family dah duk perli-perli....jiran......erkkk! dah dah jangan nak merepek...... so kita kena mulakan gerak gempur diet....cewahhhhh padahal baru je lepas belasah mee kantonis semangkuk....hehehee

Perlu Buat :

  • Minum Air Mineral Banyak [sekurangnya 8 gelas]
  • Sarapan Pagi
  • Makan Dengan perlahan-lahan
  • Banyak Berjalan
  • Lebihkan sayur-sayuran
  • Kurangkan Nasi
  • Tidur cukup
  • Puasa 
  • Berenti makan sebelum kenyang...
  • NO FAST FOOD [mcd,kfc,piza,BK]
  • Jangan makan lewat malam
  • Senaman
haaa..... boleh ke mima oit? budget nak kurus sangat..... menangis tuk lalui semua nie....lemakkkk pegi la jauh-jauh..... teruskan semangat yang waja.....caiyokkkk mima go go go

p/s: tunggu hasil nanti

tata

Comments

dinsblog said…
Good luck... :)
mimmarazaq said…
thkns, meyh diet sama2...huhuu

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb