Skip to main content

Intro majlis perkahwinan di port dikson

Hye semua,

Lokasi|| Pord Dikson,Negeri Sembilan
Tarikh|| 11 Jun 2011

Memandangkan sekarang musim cuti sekolah jadi memang sangat-sangat masa yang sesuai untuk nak buat kenduri kerja kawen...hehe lagipun senang tak payah le anak-anak nak ponteng sekolah ye dak??[mima cume ade anak tekak setakat nie]

Pagi tadi emak suruh mima transfer all gambar dalam camera in to laptop...then fariz kate eh nie boleh buat video nie camera nie....hah! tingkkk.....terus tanya kak ngah untuk pinjam kamera dia...yahuuuuuu dia kate "BOLEH" yer lah kn mima photog wanna be...[bile cakap wanna be trus tringat lagu kat you tube] bak meyh layan wei.......pandai-pandai la korang search lagu wanna be tu eh..

Kalau cakap PD dah tentu la terpikir pantai...minggu lepas dah pantai..minggu ni pantai lagi.....sea i means it laut laut laut.....suka gile kalau laut....memandangkan kali nie ade camera ditangan...memang story behind dlm video la...beware tuk sape aroud me tomorrow...be sporting ye :)

bile lah boleh pegang 7D nie.....hahaha sedih! ok update esok pulak
tata

p/s: kalau lah dapat 7D..alangkah bahagianye.....wahaaaaaaa

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb