kenduri kawin kat terengganu wei

Hye semua,
Hujung minggu nie mima dan FM ke terengganu pulak coz FM ade job disana...untuk kali nie family FM pun ikut sekali ke terengganu..Sekali buleh jalan-jalan makan angin dan makan la ape yang patut kat sana....JOB wedding pulak katenye kat besut,terengganu......kalau terengganu mesti pikir ikanggg kan kan....hehehe

So,bila kite nak ke tempat orang kita kena lah tahu serba sedikit tempat yang kita nak pergi tue ye....kan semua di hujung jari anda....guna teknologi maklumat dan tanya la orang-orang yang dah pernah ke sana..So takder la kita macam blur....

Thanks to google coz bagi maklumat...info tentang Kuala besut kat SINI dan gambar-gambar di besut pulak boleh lah tengok kat SINI...

Maklumat yang mima dapat..kuala besut nie dekat dengan pantai[tengok peta pun tau]so....maybe this week nye gambar tepi laut kot.....ye dak FM?hehe...happy weekend....tak sabar dah nak ke terengganu....

tata


Comments

Popular Posts