Skip to main content

Kuasa blogger

Hye semua,

firstly mima rasa a lil bit terharu jugak lah tetiba je ade orang tulis dekat chat box....
Nampak tak peter tue.....mima pun tekan lah so keluar logo R...sekali tue adelah web site Photography Education....tak ke bangga kau nok!! hehehe yer lah website matsalleh datang blog mima kau....siap tinggal jejak lagi....hehehe thanks for visit my blog.....

Nie lah dikatakan kuasa blloger sebabnya ada jugak kunjungan dari luar negara ke blog mima...takpelah tak mampu lagi nak keluar negara tapi orang luar negara tengok blog kita....[semput semput haaaaa]
Lepas tue macam caya tak caya je..sekalik ambik kau..nufnang tak pernah menipu....hahaha terus printsc as bukti....

p/s: even mat salleh ni tak paham malay tapi mungkin dia tengok gambar or video dalam blog mima ni.....

tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb