Skip to main content

Majlis persandingan || Naim & Lina

hye semua,

Ok kali nie ade kelainan sikit coz mima ade buat short video time wedding diorang nie.....nie je yang baru de edit dan dah di upload.....ade sikit parkingson lg la coz x de msuk clas pape....huuuuu sape-sape yang nak tunjuk ajar ku sifu boleh la ajor mima skit.....lagipun baru kamera PINJAM......mne de camera weiiii........hohoho

so ape komen korang bila tengok video nie? ade kna band mcm video primayin x? kekekekkee...untuk gambar pulak hasil FM lg hebat.....time outdoor memang best lar sebab dapat tempat yang banyak view yang kita boleh gunakan sampai dalam sampan pun kitaorang terjah..dasyattttt
Okeyh, enjoy video....enjoy gambar......hope korang suka....dan semoga ikatan perkahwinan ini kekal hingga akhir hayat dan cepat-cepat dapat baby ye....

tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb