Skip to main content

Muda lagi dah ade alzheimer

Hye semua,

Boleh pulak purse tertingal di office.....tengok jam dah pukul 8.30pm...adehhhhh bala ni bala bala....hahaha tertingal tu satu hal lepas tu si FM boleh pulak menyakat.

FM|| awk naik je ofis tu,tak de hantu de..hantu tak makan orang...pastu pot pet pot pet hantu hantu hantu

hak ala....dah tau mima nak nek office sesorang bleh plak cakap pasal hantu...kalau office tingkat satu boleh blah lagi nie office tingkat 20 beb oit....tahap maximum btul kesabaran ku.....last skali mima pun naik je lah pegi ambik purse tu.....sebab kalau tak g ambik tak dapat la pegi pord dikson...ceyh!!

Demi untuk ke pord dikson ku redah jua..jumpa hantu pun jumpa la.....hahahahaha okeyh bye!
tata

Comments

Niena Muhammad said…
kte slalu camtu..purse tggal kt opis..adeh. da nyanyuk =.="

nway singgah n follow.. lau sudi bolh la kmbali

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb