Muda lagi dah ade alzheimer

Hye semua,

Boleh pulak purse tertingal di office.....tengok jam dah pukul 8.30pm...adehhhhh bala ni bala bala....hahaha tertingal tu satu hal lepas tu si FM boleh pulak menyakat.

FM|| awk naik je ofis tu,tak de hantu de..hantu tak makan orang...pastu pot pet pot pet hantu hantu hantu

hak ala....dah tau mima nak nek office sesorang bleh plak cakap pasal hantu...kalau office tingkat satu boleh blah lagi nie office tingkat 20 beb oit....tahap maximum btul kesabaran ku.....last skali mima pun naik je lah pegi ambik purse tu.....sebab kalau tak g ambik tak dapat la pegi pord dikson...ceyh!!

Demi untuk ke pord dikson ku redah jua..jumpa hantu pun jumpa la.....hahahahaha okeyh bye!
tata

Comments

shopping2u said…
kte slalu camtu..purse tggal kt opis..adeh. da nyanyuk =.="

nway singgah n follow.. lau sudi bolh la kmbali

Popular Posts