Skip to main content

Outdoor || Aisa & Ija

Hye Semua,

Part outdoor pulak dibuat sekitar kawasan je...kitorang just plan untuk buat kat jeti bagan dato but pegi jugak tengok-tengok kat kawasan lain mana tau syookkkk.......hehe dalam berjalan-jalan tue terjumpa lah kawasan muara sungai yang banyak batu-batu.....pastu ade jumpa lalang-lalang warne coklat yang best, jumpa pulak pokok-pokok jagung tepi jalan and semak yang tinggi tepi jalan jugak.....heeee dah macam memerang mima dalam kereta duk tengok tempat yang sesuai untuk outdoor......tapi tak perlu risau sangat coz FM nie tepi jalan pun jadi asalkan HIJAU......
selalunya mima akan duduk dulu kat tempat yang sesuai untuk di shoot coz FM mau setting camera dulu....kang lagi skali lagi skali kat pengantin kang bosan jugak nanti sambil tue dapat lah mima bergambar ye dak??
nie namanye kesempatan yang ade jangan dilepaskan...hahahaha lawak lar pulak ekspresikan dirimu ye tajuk gambar nie....ok meluat tengok mima bagi review pic AISA & IJA pulak
hah nampak kan sweet nye lah...mima mula berangan kat tepi time nie.hahahaha ok NEXT!
tengok lalang nie mima yang macam gile wahhhhhhhh.........pelik lalang nie dan rasa macam susah jumpa..yer lah mima kan duduk di KEY YELLLLL kunun...so mane nak dapat lalang yang sebegini???? orang tak tanam lalang ye.......hasil gambar pengantin kat lalang nie.......
okeh lepas tu........lepas tu punye gambar meyh layannkan....
Okeh itu je untuk tatapan semua.......semoga ikatan perkahwinan ini kekal hingga hujung nyawa.....selamat melayari bahtera rumah tangga ye...

tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb