Skip to main content

Posses yang tak sepatutnya untuk wedding outdoor

Hye semua,

Korang tahu tak pose ataupun kedudukan anda dalam gambar pun memain kan peranan yang penting supaya dapat lah gambar yang menarik dan boleh ada jiwa dalam gambar..... that y udey said "a picture worth a thousand word" betul lah kata dia tuh...

Dan kalau korang suka review gambar-gambar photographer gambar udey is gambar yang menceritakan tentang keadaaan masa tu[masa gambar diambil i means] wihiiiiii uihhh......

Bebalik pada postur badan pengantin....kalau boleh buat lah kedudukan yang lebih romantik sebab pendapat mima its wedding bukan nye "sambut bufday" huhu....

Antara posses yang nampak gambar lebih menarik
  • P'gang tangan dan jalan ke arah photog sambil gelak-gelak dan bergurau....dengan cara tue kan nampak moment sweets
  • Pandang masing-masing dan rapat kan hidung/kiss pipi
  • Peluk dari belakang

Tu antaranya lah and korang boleh lah search kat google gambar-gambar photog luar...bukak mata dan lihat..untuk bagi yang terbaik tak salah untuk kita review gambar orang lain dan ambik idea mereka sedikit.. please la..mintak tlong sangat-sangat korang[photografer]...

Dan antara pose yang dah ketingalan zaman
  • Aksi nak menghempuk pasangan anda [ pelisss laaa.... ]
  • Tunjuk langit [ pelis laaa.... ]
  • Gaya lelaki bagi bunga kat perempuan ala2 nak sarung cincin tuh... [ pelis laa... ]
  • Guna payung warna-warni [ peliss laa... ]
  • Melompat tampa sebab? [ pelis laa... ]

Jadi kan tanggungjawap besar bila anda di hire oleh pengantin sebab mereka percaya mereka pilih anda... tanggungjawap mima pulak untuk bagi tahu tentang ini... ingat lah dorang kawin sekali bukan nak kawin bekali-kali....banyak bertanya kn lebih bagus....

Hope kita semua mampu berikan yang terbaik....jangan baru sekali outing and ade camera terus ambik job wedding.... lu pikir la sendiri

see yeah till next entry
tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb