Skip to main content

Review || MrsBifa

Hye semua,

Memandangkan GA dah tamat.tuk dapatkan pemenang mima nak review skit pasal blogger yang join GA mima...disebabkan tak la ramai..so senang lah kita nak buat review...hehehehe SEDEH!

Orang pertama yang join GA nie ade lah Mrs.bifa......dia nie senior mima time skolah dulu....sekarang duk meniaga online...korang yang berminat nak membeli belah baju-baju boleh lah ke SINI.....tak pun kalau nak beli lens mata warna warni boleh lah ke SINI..jangan korang je nak cantik gajet pun nak cantik boleh la ke SINI...dan last skali boleh ke SINI untuk pakaian malam....hehehehe[mima pun selalu jugak lar beli kat bifa nie....puas hati]

Gambar yang dipertaruhkan
sebab musabab nak menang GA

"Saya perlukan giveaway ni sebab saya teringin sangat photoshoot ala2 pro macam orang lain dengan my husband tercinta..haha.nak upah orang,rasa macam tak berbaloi je..Kalau menang contest ni,memang aku akan framekan gambar yang diphotog kan itu...yeahhh!!"


thanks coz sudi join GA nie,
tata

Comments

mrsbifa said…
Hahahaha...

malu la akk dik non oii...
tq2 :)
Eintan Nurfuzie said…
OWH...LEH BLAJO UAT BUAT BERNIAGA ON9 NI

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb