Skip to main content

Review|| Nida

Hye semua,

seterusnya adelah blog mutiara hatiku....pemilik blog nie adelah kak nida..kak ke? hehehe kak la....

sebab musabab untuk menang Giveaway nie adelah...
"akan bersatu dua hati apabila lafaz nikah diucapkan pada Julai akan datang, maka dengan itu adik kandungku Mohd Faizzuan bin Muhammadon akan melayari bahtera rumahtangga dan akan memikul tanggungjawab sebagai ketua keluarga tidak lama lagi...Insya Allah. Namun kekandanya ini (diriku), tidak mampu untuk terbang melangkah benua bagi menghadiri detik bersejarah itu, apatah lagi untuk memberi hadiah yang mahal buatnya, hanya dengan inilah salah satu caraku memberikannya kejutan dan hadiah buat bakal pengantin ini, adikku itu tidak punya kerja yang tetap.. malah aku juga tidak bekerja ketika ini... mudah-mudahan rezeki berpihak kepada kami, dan andai aku memenanginya, hadiah "giveaway" ini akan kuhadiahkan buat pasangan mempelai" lantaran kami tidak mampu untuk mengupah "photographer" yang terbaik buat merakam detik bersejarah yang bakal berlangsung nanti (arwah abah sudah lama meninggalkan kami menemui penciptaNya, dan ibu kami hanya surirumah sepenuh masa menemankan salah seorang adikku yang down syndrome) . Ini juga sebagai bukti tanda kasih seorang kakak buat adiknya...keluargaku, adik-adikku tetap dalam ingatanku selagi nyawa dikandung badan... moga ada rezeki buat kami...ameeeeeennn."




gambar yang dipertaruhkan pulak

mima ucapkan gud luck yup...entry post yang panjang dan banyak isi...
tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb