Skip to main content

Review || Perindu_Zulika

Hye semua,

This review adalah perserta second last yang join GA mima.... [ape ayat berterabur nieyh?] hahaha... owrite gambar yang dipertaruhkan adelah..
dan sebab-sebab

"Saya perlukan giveaway ni sebab.............."
ni lah picture yang mama amik masa mama rasa mama slim gitu den picture ni yang last untuk mama papa beraya hanya berdua coz pas tu mama dah ada anak2 yang akan interframe sama skali..mama nak sangat if ada orang yang tangan kreatif snap2 picture mama n papa, coz nak g studio n upah orang mama kena pikir double triple dulu la yer...heheh(bukan kiasu yaa...) dulu masa wedding xsempat nak wat outdoor photoshot...time preggy papa jer jd camera men, ni dah ada princess nak dapatkan snap whole body pun syusyah gak.mama yang cun. nakla jugak merasa diambil gambar oleh orang2 yang superb pro ni..so, mama nak nak nak sangat sekiranya dapat diberi peluang untuk tangan2 ajaib ni snap picture mama papa ~
gud luck
tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb