Skip to main content

Story behind the wedding || Danial & Baiti

Hye semua,
When crazy come to us.....[sorry mima pun tak paham pe maksudnye] wakakaka......okeh lokasi adelah bertempat di Lukut, Pord Dikson, Nogori Sembilan..yihuuuuu my hometown beb tapi tak singgah kuala pilah pun sebab keja sehari suntuk....[bekeja ke?]huuuu.....

Pukul 5am FM dah kejut suruh siap-siap....wahaaaa mengantuk sangat time tu [mima mengantuk bila-bila masa je] dalam masa 2jam pejalanan kitorang dah sampai di Lukut..masa tu hujan renyai-renyai dan mendung...risau jugak takut hujan sampai ke petang.....tapi tidakkk hujan tidak sampai ke petang....wihiiiiii

Kali nie camera mima di sponsored oleh roslinda razak,bagi pinjam camera sonynye...even tak secangih dslr tapi mima boleh jugak just bljar compo guna camera tu...compo je dlu.settting tau la sikit2...kan learning proses....

Lokasi: Rumah pengantin perempuan
Event: Nikah
Masa: 10am lebih
Tema: Biru

Lokasi: Rumah pengantin perempuan
Event: Bersanding
Masa: 2pm lebih
Tema: krim/coklat

Lokasi: Teluk Kemang,Pord dikson
Event: Outdoor time
Masa: 4pm lebih
Tema: oren putih (ala2 rom)

update gambar di next entry ye

p/s: Bile lah boleh ade camera sendiri

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb