Skip to main content

Tuah ayam nampak di kaki, Tuah manusia....siapa yang tahu?

Hye semua,

Tak semua orang dapat nasib/tuah yang baik dalam kehidupan nie kan... even duduk satu rumah pun masing-masing ada agenda dan masalah sendiri yang perlu diselesaikan...bukan masalah besar mesti masalah kecik yang ada...cuma cara kita sendiri selesaikan msalah tue...kadang ade orang dapat life yang best dan xde masalah pape pun..btul x?

contoh macam ari nie orang tu pakai basikal tua je pegi mane-mane then tetiba tup tup nextweek dah pakai ferrari...tak terkejut berok kau?? tue la tuah manusia yang kita sendiri x boleh nak duga... yeahhh mungkin orang tu baru menang loteriperaduan gores dan menang... -_- xpun hasil meniaga nasi lemak......mane tau dan siape tahu...

OWH nampak? kuat bebel kau mima ... :) kadang-kadang orang nampak kita adalah orang yang paling happy dan tak bermasalah padahal banyak masalah yang ada tuk dipikul...adehhhhh busan busan coz skema gile ayat mima nie.. grrrr

Pape pun mima b'syukur dengan ape yang ada sekarang...bukan lah best sangat pun life mima..ade jugak masalah nye.... huuuuuuu tapi setakat nie can handle it! dan rasa sangat-sangat bertuah dilahirkan dalam kalangan orang-orang yang penuh kasih sayang..... Macam mima ada family yg best coz selalu support on what mima do...mak yang best,yang selalu ada susah & senang, yang nangis sama-sama, yang boleh bagi harapan & nasihat.....adik bradik yang best...& ada Bf yang sporting gile macam FM [kembang la awk] ......

p/s: merapu gamaknye, tapi ape nasib korang? best x? bertuah x?

see yeah till next entry
tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb