Skip to main content

Tutorial Video - converter file

Hye semua,

Pernah tak korang ade masalah macam mima? bila video yang di shoot tu di save dalam file yang lain dari yang anda nak....contoh macam video save MOV tapi mima nak Avi type.....[betul ke penerangan mima nie?]

Untuk selesaikan masalah nie senang je...korang boleh lah download video converter kat internet...salah satu sofware converter...korang boleh download kat SINI...then just install kan dalam pc or ltop anda lepas tu dah boleh guna dah..... semudah 1 2 3

1. Add task = pilih file yang anda nak convert kan tu
2. Output Format = pilih format file video yang nak di ubah
3.Start = click start untuk mulakan proses penukaran format file video
bila dah habis je dia akan berbunyi....mudah sangat menda nie.nie pun just untuk trial selama sebulan...huhuhu tak pe lah menda free...pakai je dlu...
tata

p/s: lepas nie boleh lah edit video event baiti & danial

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb