Skip to main content

Jom Join Bloglist Haris Kaito

Hye semua,

Dah alan-alang banyak masa terluang tue....join lah bloglist Haris Kaito nieyh! wihiiiii macam terpaksa je mima? ehhh tak lah...suka sangat...sebab skang tak de idea :)

Yang perlu korang buat untuk join bloglist niey

  • buat entry post yang bertajuk "Jom Join Bloglist Haris Kaito"
  • Link kan ke blog Haris Kaito
  • tag kawan-kawan dan pastikan diorang tahu
  • letak pic banner nie
  • then tinggalkan url kan komen area
Okey haris,mima done too do all tapi kawan-kawan.....hurmmmmmmmm okay mima tag kawan mima
  • Anis
  • Kak long
Sorry mima tak de ramai kawan blogger la pulak....sebab masih baru sangat-sangat dalam berblogging nie.....hope ade ramai kawan lepas nie...

p/s: sudi2 lah terjah blog ni

tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb