Video || Majlis Persandingan Akmal & Saidatul

Hye semua,

Event seterusnya untuk wedding saidatul dan akmal ialah bersanding.....this video sekitar majlis persandingan...yang tak seberapa la...ye la learning process kan kan...
terima kasih pada yang turut terlibat dalam majlis perkawinan nie....terutama kepada Zaiman Bridal,johor yer lah yang korang tengok pelamin cantik,baju cantik tempat meja makan pun hiasan cantikkk tu dari ZAIMAN BRIDAL leeeee....untuk makeup pulak Jeffry Khalid is best makeup ever......huhu jatuh hati with hasil makeupnye.....dan tak lupa untuk photog yang dah tongang terbalik yang dah panjat sana sini...huuuu FMS a.k.a Fariz muhazir studio...

okeyh any coment just comment je...

see yeah till next entry
tata

Comments

WAHIDA ALIAS said…
selamat pengantin baru ;))
cikmima said…
trima kasih..heee

Popular Posts