Skip to main content

Yeay, Post wedding akhirnye......

hye semua,

Duk belek-belek gambar sekali terkeluarlah gambar mima and fariz...gambar nie pun dah lama jugak lah sebab samsul datang dari sabah semata nak belajar photo dengan fariz....dah tak ada model jadi kitorang la modelnye..model sama sendiri....hehehe layannnnn lagipun tak banyak gambar mima ngan fariz....[xbanyak ke????] lalalala.............

So,dari tengah hari amik kak aisah n Abg samsul di kl sentral lepastue terus ke putrajaya.... disana kesah bermula....cewaahhhhhh........ bila fariz duk terang-terangkan mima pun sebok nak explain sekali tapi tau la sikit-sikit cume xde camera....SEDIH!

part yang best bile disuruh bergambar la.....

ermm....posing haruslah begini....tapi sepatutnye mima duk belakang fariz....memandangkan dia tinggi....nti x nmpk mima....hahaha
next posing.....aaaa malu...dush!
ha...tengok mesra alam kan.....yang penting tempat nie best!
gaya nak best je...huuuu ini PERSPEKTIF ye adik2..kah kah kah
gambar ni buat profile picture......yeay!!
gigit jari.....alalalala manje tak?
last skali.......owh perut!
Nie je gambar-gambar......untuk maklumat korang...gambar-gambar nie sume tak di edit lagi ye... terus dari camera.. Erm lot to improve ye abg samsul.akan datang belajar lagi ye kalau datang sini la ye.....

p/s: pasangan bahagia x?

see yeah till next entry
tata

Comments

Aty Fared said…
cantik n sweet..!!! suker ar nak amik gamba2 macam ni... :)
mimmarazaq said…
hehe best dpt amik gmbr mcm nie...mima pun suke

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb