Skip to main content

Behind the Family Session - Kak Eb & Abg Shah

Hye korang,

hye hye hye.......12.49am still di studio...haha cewahhhh melekap je di studio lagipun best kat sini....semangat edit album....huhuhu tapi satu pun blom siap...hahaha pung pang lebih lah kirenye nih....

Okay masih kah anda ingat dengan mima punye first contest? "moment to be remember" pemenang nye pun kan mima dah umumkan...session photo shoot pun dah pun berlangsung..heeee tapi update nye je kelang kelibut...sekarang baru berkesempatan....
Lokasi: Shah alam
kitorang dah sebulat suara ari tuh pilih shoot di shah alam lagipun senang dua belah pihak.... ari tuh kak eb, abg shah, kakak n adik... dan adik kak eb tuk shoot behind story..cewahhh rase macam artis yawwwww..... 
First pose yang kitorang pilih,hehehe kunun-kunun atas mukit mukit broga....hahaha padahal la kan......thanks la sangat-sangat kak eb n family sangat2 la senang kami to handle....ceiwaaahhhhh.....
Notes pic: Tengah amik hati kakak n adik tue....alalalala mucuk2

Noted pic: aiii posing dulu n sambil bayangkan kat oberseas
Okeyh la puas jadi retis yang underground [tak dikenali] hahaha.... anyways nak says thanks too kak eb n family sebab sangat berkerjasama that day... ceiwahhhhhhh......a lots thnks to Mr murtabak a.k.a fariz muhazir..hiks... sebab sponsor photographer....ngeeee

kitorang janji ngan kak eb nak bagi photo book tapi kak eb....harap sabar menunggu....tunggu turn album anda disiapkan....nti dah siap mima roger yeah kakak sayang.....

dan hasil gambarnye adelah jeng jeng jeng jeng....

sekiannnnnnn
see yeah till next entry
tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb