Skip to main content

BehindThe || Pre wedding ammar & mimi

Hye korang,

lately dunia mima terlalu lah sebok and full....cewahhh bukan pe ngah tolong fariz set up studio....tak pe la sikit-sikit lama-lama jadi bukit ye dak??

Sekarang pukul 3.08am tapi still at studio...time macam nie le la ade kesempatan untuk update blog tersayang....hehehe
Hari tue masa pre wedding lensa chenta a.k.a ammar and mimi di melaka,mima pun ikut.... eh dah crite ke? haha rasa macam tak...... tapi tak pe lah masuk kan jugak picture mima di melaka.....huuuuuu sebagai bukti kununnnnnn.....
mima ditugaskan menjadi lembaga di dalam gambar...hehehehe
[skema ayat den]
Nah cari mima cepat......huuuuu siapelah aku kan? duk bawah okeyh.......
dan antara pic yang boleh dikongsi dengan anda semua....ting ting ting ting
jadi pelakon tambahan pun mima jugekk tauu....hahaha yer lah untuk memeriahkan suasana katekan...pe pun happy all day di melaka...last lepas shoot kitorang pegi makan asam laksa oppsss silap...masak asam la.....kurang asam btul....tersilap info u!

see yeah till next entry
tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb