Skip to main content

Berbuka puasa dengan family tercinta.....

Hye korang,

Seminggu puasa yang lepas...family mima ade buat berbuka puasa. Alhamdullilah semuanya hadir [i means adik beradik ler] that day pun fariz ade shoot post wedding di putrajaya so kitorang sampai tepat-tepat waktu berbuka....pandai set time kan??

Dua cawan air mima sapu...yer lah bayangkan outing di bulan puasa sangat mencabar la....naseb tak pengsan...hahaha " bb kalau mima pengsan nti angkat tau!" dan mr.murtabak jawap "Ok,nti saya tolak ketepi je...sebab tengah buat keje ni" ngek! sampai ati.......lari masuk kereta la macam ni......hahaha

lokasi berbuka puasa di red wok,bangi....agak best la sebab mima batak sikit sebab makan-makan macam nie jarang pulak nak ade on list makanan mengidam...hahahaha

sebab kan tak pandai mima pun ambik le makanan yang nak dimasak...ala2 budak tadika pun boleh men masak-masak kat sini...yer la letak je..agak-agak dah macam nak hangus tu angkat le...bedal...kunyah msuk perut last-last jd B**** gak kan?

Ari tu pulak mr.murtabak banyak cakap....pung pang pung pang.....okeyh awak teruskan bercakap,mima abiskan makanan semua tau! haha penuh perut senang hati dan lepas tu baru lah bergerak tangkap gambar....

yer lah tadi kan macam nak pengsan.......

ni family besar mima
haruslah ade gambar syok sendiri
pic nie masa baru sampai,buat ala2 setahun tak jumpe family smua...haha jerit dari jauh ARIQQQQ
geng perokok tegar....peace peace menda....
pengantin yang hampir basi suda.....hahaha
cara ambil hati [bapak boleh tak nak wat loans lagi???]
orang pelik dua orang nie baru turun dari planet x [bukan nama planet sebenar] wakakaka she is my sister
okay,posing dengan penuh gaya, mutu & keungulan......
mak n bapak? hamboi serius nampak
wanna be on top?heee
toke dadih....& anak-anaknye
see yeah till next entry
tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb