Skip to main content

Hello its WHITE BOX Fantastic Moment Studio

Hye korang,

sehat? aicehhhh dah lama gak tak update blog, bz dan buat- buat bz pun hado jgk...hehe lagipun sekarang mima tengah belajar edit - edit gambar untuk memudahkan dan cepat kan proses siapkan album untuk customer...suke tak??? hehehe.....

Okay, hari tu ktorang open promotion untuk white studio, 2 session dah pun berjaya berlangsung di studio...hehe dua2 session lak session BABY....bukan main lagi diorang tu....penat den mengagah agah......
Ariq nie dah jadi model baby rasmi kitaorang so dalam ape jua keadaan memang akan belambak - lambak gambar ariqiqiqi........cute nye...dah pandai melayan orang.....
Hye, my name is maira,
3 years old
with barnie costum
muka maira macam muka "ara" my mak nangis bila tengok picture ni masa kat studio....mima pun rindukan dia jugak.....tapi tuhan lagi sayangkan dia...
Hye, my name ni mia
3 months
with lady bird custom
Hye, My name is Aiman
6 months
With Cow costum

Comei je bebudak ni pakai baju macam gini kat studio,cute gilak dan mule mengendeng2 kat fariz...cepat la kawennnnnn nak baby baby baby......hahahaha gatal!if berminat dengan baju2 kanak-kanak yang bercostum nie boleh la booked session ngan kitorang tapi promo dah tak ado...... email to fantasticmomentstudio@gmail untuk harga pakej....3tahun kebawah sahaja la..... :)

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb