Skip to main content

Iftar bersama keluarga Mr.Murtabak

Hye korang,

Mesti pelik je mr.murtabak....hahaha mr.murtabak tue adelah fariz sebab nye tiap kali pegi bazar murtabak adelah menda yang paling wajib untuk dicari..padahal bukan nye makan habis pun...so mima decide to call him as mr.murtabak.....kikikiki pandan!

Hari tue berbuka pulak dengan family fariz di rasa mas, carefour subang sekali beli barang...ehem ehem.... barang-barang studio ye!

disebabkan hanya tinggal kami-kami sahaja [mak,ayah, adik ira,miman mr.murtabak] emak pun buat pengumuman makan luar...yes!
Pantang bab berjalan-jalan nie....wahahahaha.......ready to go!
ayah, siap2 nak sumbat ira dalam bonet kereta [tipu] kekekeke
yeah,ni makanan kite ditaja oleh mr.murtabak dan dengan sokongan kupon-kupon berharga emak
nie lagi....haha nie je lah up kat blog.....kang terliur pulak time2 puasa nie...

see yeah til next entry
tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb