Skip to main content

Fuhhhhh Fuhhhhhh agak berabok

Hye korang,

Yeay, even la kan jumlah orang yang baca blog sangat la sikit......ku gagah jugak untuk update untuk memenuhi kepuasan diri sendiri...

Tapi tapi and tapi

Kadang rasa boring sebab tak tau dah nak tulis ape...yer lah takut ada hati lain sentap.....
and mima ada cakap kat FM....

"mima rase nak delete blog la"............................[sedeh]

knape?

"sebab, syg x dapat jadi diri sendiri.....

pastu mima pun malas nak borak pasal nie...terus tukar topik...
banyak menda nak handle and update.....
prepared props...
reminder customer,
susun jadual FM...
Reminder FM buat itu ini....

Kalau mima tak de nti..........[drama and sedeh lagi]
jangan cari lain tau!!!!
i kill u.......

See yeah till next entry
tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb