Skip to main content

Thanks B for bekberiberi....

Hye korang,

Amin.....yaribba alhamdullilah akhirnya....
baby bekberi come to me...

Suddenly Taraaaaaa "nahh hambik" wahaaaa.......x mampu nak cakap pape..
thanks thanks n thanks a lot..
pe pun untuk memudahkan lagi kerja-kerja reply email....update FB....kikikikiki

Yang best nye mima dapat yang ini..
and kad bufday yang tak sempat nak tulis pape....hihihi pe pun kad sangat sweet.... sangat-sangat menghargainya....

depan-depan kad ada word
May your day be.....

....as special as you are to me.

belah dalam pulak
I'm wishing for you
a wonderful day
may love
and joy surround you
for your birthday is that
special time,
To have all those
you love
around you
HAVE A LOVELY TIME
ohhh my, owh my......thanks F...
thanks a lot....

see yeah till next entry.....
tata.

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb