Skip to main content

Hari minggu saya

hye korang,

macam mana dengan hari minggu korang? korang selalu buat apa eh hari minggu...... wihiiii hari minggu saya bukan hari minggu yang boleh duduk-duduk dan bersantai...

Sabtu
10am - studio photo shoot
4pm - Save The Date Firdaus + Aishah
8pm - jumpe client untuk deal pakej wedding

Hasilnya satu hari yang sangat berpeluh tapi yang pelik nye kenapa tak kurus-kurus badan nie...miyahahahaha......

Ahad
9.00am - Save The Date Zaha + Zura
1pm - Tunggu client amik dvd kat FMS
2pm - bergerak ke rumah kak shida & Cik lee
5.00pm - Save The Date Adi + Etie [sorie u all's ktorng lmbt sampai]

Dan sampai ke mlm photo shoot dari kl sentral >> Klcc >> Pavillion >> then ke kl sentral semula ambik kereta... 2 hari yang penat melampau... tapi kita tak kan rasa penat dengan ape yang kita minat dan suka buat... SO jadi dua hari yang seronok dan Happy...

Dan bila dapat ucapan TERIMA KASIH dari si dia..ceiwahhh terima kasih kerana teman saya dua hari nie...hahaha even ade bergadoh-gadoh la jugak sebab kan penat punye pasal..[mima akan bad mood bila penat]

Penat jugak jadi PA ni..miyahahaha....yang best dapat kira duit je...hik3 [dasar mata duitan]

Alhamdullilah banyak menda yang dapat mima belajar....Hari sabtu banyak gambar hampehhh yang mima shoot...hari ahad ade lah peningkatan sikit.....hihihi

p/s: ade short video mima membebel skit....nti dah amik mima up kat lam blog yeah....stay tuned

ok,tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb