Skip to main content

“My Happiest Moment” with Olympus Pen

Hye korang,

Kali ni nak join contest nuffnang pulak.... kalau rasa nak join boleh lah clik sini....untuk maklumat lanjut....

Sekarang nak story pasal "my happiest moment"

Peristiwa yang sangat mengembirakan adalah apabila pergi ke majlis perkahwinan orang dan tangkap gambar hari bahagia mereka...

My boyfriends was a photographer so hampir setiap job wedding dia mima akan ikut and start to learn something about photography....

Setiap majlis perkahwinan ada bermacam-macam adat mengikut tempat, cara majlis berlangsung, tak lari juga masalah-masalah yang tak dapat dielakkan ketika majlis berlangsung dan apa yang dapat kita lihat adalah pada setiap majlis perkahwinan ialah perhimpunan antara saudara mara yang jauh dan dekat untuk meraikan hari bahagia bersama-sama....

Tak kurang juga ada yang masih mengamalkan gotong royong untuk majlis kenduri kahwin yang dikenali sebagai "Rewang" di sesetengah tempat.

Suasana Majlis kenduri kawin sangat-sangat meriah pada malam hari bila kanak-kanak bermain kejar-kejar dan ada yang menagis..macam-macam ragam diorang ni....

terlalu banyak perkara yang seronok antaranya bila kita dapat pergi ke pelbagai tempat dan belajar adat dan cara mereka....

Dan perkara lain adalah bila customer seronok melihat gambar-gambar yang cantik untuk mereka...

harapan saya untuk jadi seorang juru gambar pada masa akan datang...dan buat orang lain hapy dengan hasil kerja saya....
contest ini ditaja oleh OLYMPUS

see yeah till next entry
tata



Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb