Skip to main content

Yeay Menang Contest lagi.....

Hye korang,


Alhamdullilah...... i menang lagi u alls.....hehe untuk contest yang pertama korang bleh la baca kat SINI [kalau nak bacalah kan kan]

Contest yang mima join nie contest magazine my rapid...so setiap beberapa bulan dorang akan keluarkan issuenye dan dalam tue ade lah ruangan uji minda....

Lagipun contest nye simple sangat dan tak rumit so mima pun join lah untuk mengisi masa lapang ku....lapang ke? miyahahahaha......

Peralatan yang diperlukan hanyalah OTAK dan sedikit kercerdasan fikiran....aiceiwahhhh... padahal senang je kan...aii naseb baik kut menang...

Then bila dapat call dari group comm dept "datang amik hadiah" melompat lompat pergi ambik hadiah... yeay saya menang voucher pizza.... i  like i like n i like....

Disebabkan permintaan mak hari tue ditangguhkan dua tiga bulan...heeee sori lah mak dapat belanja time ade voucher je.. :( daif sungguh.....

dikesempatan ini angkut semuanye ke pizza...voucher ade RM 50.00 je..selebihnya sila tambah sendiri lah yer...tak pe lah sekali sekala belanja family... hehehe yang tak ikut tu cube lagi thun depan eh eh......

ok tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb