Skip to main content

Happy bufday BAPAK

Hye korang,

Cuti raya kali ni ade agenda tersendiri,ceiwahhh agenda besar nye selebrate bufday bapak di JANDA BAIK! baik punye...hehehe

sebelum pergi ke JANDA BAIK mima duk search google sebab nak tengok lokasi JANDA BAIK....[erkkk harus ke huruf bsar???hahahaa] sebab BAIK PUNYE kan..

di sebabkan camera bersama-samaku adalah gambar "LOOK INTO MY EYE" heeeee korang nilai sendiri lah gambar2 tue ye sebab memang totally out.... macam selalu APEBENDA NI sayang?? har har har.......

nie dia rumah kecil kami....selesa memang selesa sebabnye tido tak payah pakai kipas memang sejuk dan sentiasa cool... as orang yang kena hidup dengan elektrik...rumah ni ade plug yang banyak...tak gado and tak berebut punye sume mima guna....
BUFDAY BOY! ahaks.....aley ley ley.....buat-buat tak pandang camera la tu.it okay bapak u captured!
ni baby yayikkk....sukenye dia main air dan ubatnye skng DOMAM! kesian baby yayik..... GEt Well Soon ye yayikk ebam ebam......
Kat sana kitorang jugak dibawak ke kebun bunga...agak sakai sebentar dapat tengok bunga - bunga dan mima dapat bunga FREE.....thanks thanks n thanks a lot Pak Lang coz bagi mima bunga as a prop..nti bunga mima tag kat page pak lang..heeeee
Aktiviti malam nye selebrate bufday bapak ler...potong-potong kek bersama-sama...tengok yayikkk pun nak potong jgk...aikkk bufday spe lak nie?
aktiviti mandi manda belah pagi nye sebelum pulang ke kuala lumpur....air kat sini super duper sejuk yak amat...berendam 10minit je dah mengigil alamatnye bye sungai... surrender i....mak boleh siap posing posing dalam air...alamak ai....nina lak dah PUCAT pun xmo naik....
 Gambar wajib setiap kali vacation is Family Photo [sila abai moyet dua ekor tu] ahaks.....kalau korang nak sangat-sangat rehatkan minda yang dekat dengan sekitar kl boleh lah ke janda baik [janda baik bukan kl tau!] tapi dekat dengan kl....dalam 1 jam lebih dah boleh sampai.... nampak number tu? kl berminat calling2 lah ye...

see yeah till next entry

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb