Skip to main content

Cantik

Hye korang,

As seorang perempuan naluri korang mesti nak sentiasa kelihatan cantik ye dak? Dan bila selisih ngan perempuan yang kurus and tinggi mula la pasang niat b'diet bagai.

Dan selalunye diet tu hanyalah angan2 mat jenin yang x mampu di rialisasikan....hahahahaha....

Lepas tuh bila jumpe lagi pompuan kategori cantik mula lah pandang xmo kelip2..... Nak pulak time tu sebelah korang adelah bf korang....mesti korang jeling habis bf korang tu kan kan....kalau pakej siap bg cubit....

Tips tuk nampak cantik

*Kebersihan
*Wangi
*Makeup(say no to makeup 1inci)
*komunikasi(kalau boleh ckp secara lemah lembut...xmo kasar2)
*up to date maybe tapi tak perlu pun dedah2 coz nanti banyak lalat hingap...hehehe
*cara jalan haruslah tegak untuk keyakinan diri...

Dan lain2 haruslah dicantik kan dengan budi bahasa...orang kata kalau dalam cantik dah tentu luar nampak cantik....

See yeah till next entry

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb