Skip to main content

Sekeping photo seribu makna

Hye korang,

Bidang photography sangat-sangat diminati zaman sekarang.... mungkin dimata orang lain bidang ni nampak mudah dan glamour tapi hakikatnya...[bukan niat memburukkan]

"Bagi orang lain nampak kami pelik tapi hakikatnya, inilah kepuasan" - satu ayat yang mima dengar dari program majalah 3

kata-kata ni memang sangat2 sesuai untuk menerangkan apa yang kami rasa. sebab kadang-kadang mima tengok FM duk tongang terbalik nak shoot gambar orang [sebelum mima ade camera] tapi lepas mima ada satu.. banyak perkara yang mima belajar...

Kepuasan nye datang bila orang lain bagi pendapat dan komen tentang gambar yang dah ditangkap yang pastinya bila customer sendiri sangat-sangat berpuas hati.hasil yang diberikan...buka lah nak sangat puji-puji plastik [WOW, NICE, I LIKE di facebook]

Ada banyak cabang dalam bidang photography dan mima lebih cenderung ke arah wedding n family photography sebab FM pun lebih ke arah wedding....kire sekali jalan le tuh...hehehe

Cabaran dalam wedding photogs???
  • Bila terpaksa cover lah job dari pagi ke malam
  • pergi tempat jauh :( [masalah nye penat tp pengalaman yang dapat its best!]
  • jumpa dengan bermacam-macam ragam orang..
Rasa banyak lagi tapi nie je lah paling kerap sangat sekarang....hahaha [sangat jujur kn?] to FM if baca...sy bukan nak merungut just to shared dengan orang lain..sy masih baru dalam bidang nie.ape pun dugaan yang saya tepuh kn jd sy lebih kuat akan datang..."kalau bukan sekarang, bila lagi??" ni yang sy minat.........

thanks support sy....

untuk yang lain sokongan anda, penguat semangat sy...tq tq

see yeahh till next entry

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb