Selamat pengantin baru khairil [kecik] & suraya [sue]

Hye korang,


Acually Khairil ni adelah band mate FM..yang mima tahu ade jugak diorang ni perform untuk main muzik di beberapa tempat..aiceiwah.... disebabkan ade masal otak so tak berapa nak ingat kisah secara detail...[sory]

untuk video diorang perfome boleh lah tengok kat SINI dan SINI [audio kurang memuaskan sikit]

Kurang dari beberapa jam pulak selamat lah diorang nie di ijabkabul kan...dengan tu kami [mima + FM] nak ucapkan selamat melayari bahtera rumah tangga...

cepat dapat baby tau...

ada video untuk diorang nie tapi tak sempat upload la pulak..memasing buzy banyak menda nak uruskan..once free mima kasi upload tau...

p/s: hadiah nanti kitorang bagi....post wedding bleh? heee.......

Comments

Popular Posts