Skip to main content

Vintage concept untuk pre wedding | SAVE THE DATE

hye korang,


lokasi: putrajaya [again n again] muakkkk suda :)

tarikh 12.11.11 tarikh dah x special as 11.11.11 hehehe......tapi tak de masalah ape pun misi tetap diteruskan.


memandangkan 11.11.11 dah tentu2 fariz sibuk yak amat dengan event nikah siang di sg.buloh dan malam pulak event nikah di shah alam...memang jadi super photog lah awak ye..tak pe do what u love to do .rite bb


kan dah lari dari tajuk asal...ceritenye macam ni.ESOK kitorang ade 2 customer...taniah fariz coz menyusun jadual tanpe pengetahuan sy....last minute baru mima tau ade 2..huh! its ok naseb mima SUPER GIRL...ahaks prepared kan segala macam props untuk memeriahkan lagi suasana SAVE THE DATE....yang sedihnye.... last skali dorang just decide to pakai baju putih je....ahaks sedihhhhhh i....


ITS ok....even anda pakai putih mima pun dah siapkan beberapa barang tuk session ESOK....so dunt worry be HAPPY....


VINTAGE?

prop yang sesuai untuk vintage sepatutnya barang-barang lama...tapi mima xde pun barang2 lama...entah ape jd esok....tengok je lah ye....tapi kalau buleh nk gmbr2 macam nie...[curi kat google]

next nti mima update ape yang mima bawak untuk concept vintage tau tau tau...

bye korang

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb