Skip to main content

Calon raja lawak

Hye korang,

Kadang kita tak expect pun ape tuhan rancang untuk masa depan kita... tapi mima nampak bakat korang...wakakakaka.......

Hampir putus urat urat saraf dalaman ni bila mereka bertiga duduk semeja dan beburak....haiyoooo...memang ade je yang tukang sambung dan seterusnya seterusnya.....

khairol + azizi

dorang berkumpul atas satu misi iaitu PHOTOGRAPHY..... wish a gud luck untuk korang bertiga ye... selalu hasilkan gambar the best so mima bleh jadi juri tetap untuk komen gambar-gambar korang...

ingat! banyak je orang nak jatuh kan kita bila tengok kita berjaya... so jangan pernah berputus asa...caiyukkkkkkk......

where FM???

FM tukang amik gambar......hehehe 
<3 u FM

ok see yeah till next entry
tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb