Skip to main content

Majlis Bertunang

Hye korang,

Selamat suda jadi tunangan orang....alhamdullilah semua berjalan lancar... Kadang ade lah serba sedikit yang kita rancang tu ade terslek skit but all is under control...

majlis yang serba serdahana je coz menjemput kenalan terdekat je...thanks too kawan2 yang datang ke majlis saya..

Yang sebenarnya mima sendiri malu nk menjemput orang ramai...

Big thanks to family yang banyak sangat bertungkus lumus menjayakan majlis ni.dari bab makanan macam biasa ajk makanan family mima semestinya kak ngah family, ajk barang2 hantaran dan hasil seni kreatif family kaklong.... Balang pulak ajk khidmat nasihat..huuuu mak n bapak thanks jugak bertungkus lumus...

Mini pelamin
pulak dibuat sendiri oleh kami....fariz n mima...pakai bantai je simple2 asal ado...thanks sangat fariz dah beri kerjasama yang baik untuk merialisasikan ape yang dah dirancang.ade sentuhan kaklong jugak tang bunga fresh flower kiri n kanan pelamin......

Candy Buffet
Heeee...pun buat sendiri jugak coz mengada nak kan...asal ado candy buffet namo eh...big thanks to pengeluar budget candy buffet...FM...semua pakai barang-barang kaca mak...n barang-barang lebihan hantaran..thanks jugak tu angah hana coz printing kn word tag untuk candy buffet.sape berminat ngan candy buffet bleh roger mima.(best price will give)

Photographer
Mima & Fariz sebulat suara pilih LOOK IT LOVE Photography...kak shida n cik lee..thanks both of u coz bertungkus lumus dapatkan angle yang cung...tak lupe kepada kawan-kawan photog lain abg zulkarnain n family, radhi, wahieda n azizi...nanti bg gmbr eh kat fariz..wihiiiiii rasa macam retis lak...gang!

Hantaran
Thanks kaklong.hantaran cun..ramai puji...sape nk khidmat buat hantaran bleh roger mima jugak....busines business....

Makeup
Mima hire bulu lentik touch...jumpe kat dalam FB je..thanks akak makeup kn mima.sorry susah sikit nak makeup mima coz tak biasa makeup ni...

Saudara mara thanks la datang meriahkan majlis dan jiran yang datang membantu.

Semoga ikatan ni akan berkekalan sehingga ke jinjang pelamin.doakan kebahagian kami berdua.amin...

**cerita kejadian sebenar akan ditulis next post yeah..

See yeah next entry.

Comments

Sharinginfoz said…
tahniah, semuanya berjalan lancar...

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb