Skip to main content

Mengalirnya air mata seorang lelaki

Hye korang,

Ombak rindu, hari pertama FM dah berjaya beli ticket untuk tengok movie cerita ni....dia memang gila movie dan sangat up to date untuk wayang-wayang yang baru...


acualy movie ni dari novel dan di buat movie version pulak...so novel lovers target la kot movie ni..FM kate dia pun ade baca novel ombak rindu nie...alahai jiwang bagai lak ai FM...

Kul 8 suku kitorang gerak ke summit... jemm pulak jalan...macam biasa kesempatan yang ada mima tido lah coz tak mo tido dalam wayang lagi.nak tengok movie nie best ke tak....

sampai summit terus menuju ke wayang...and terus cari seat...dalam wayang sempat jugak jejak kasih...hahaha biasa orang yang dikenali ni kan...ramai sangat kawan FM sampai mima pun malas nak ingat semua....kot terjuma tu HYE la ye....coz ramai sangat.

Movie bermula...

"best x? best x?" adoi nie yang wat lemah nie.....relax la wehhhh movie tak habis lg macam mne nak bg tau jawapan...alamak aiii

"duk diam2 bleh tgok je suda"

#minit ke berapentah [bunyi hingusssssss]

heee jiwang jugak mamat nie rupanya.........alalalaa comeinye awak ni FM......

#minit untuk babak sedih seterusnya

Nangis lagi....siap lap lap kat baju...hahahahaa
alololololo tomei tomei....[mintak lempang]


#minit2 terakhir....

Gue pulak yang menangis...time ni dua2 nangis sebab memang sedih bangat.....hahaha taniah la director coz buat kami nangis feeling feling macam ada dalam watak tu....

>orang kata lelaki yang mudah tersentuh ni seorang yang penyayang...alhamdullilah diberi seorang yang penyayang....

p/s: korang dah tgok blom movie nie? masih blum terlambat k..

see yeah till next entry
tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb