Skip to main content

SAVE THE DATE | kecik + sue [video version]

hye korang,

memang jarang lah nak update story kan... tak pe lepas ni akan selalu update [mcm ade yang baca].....

yang ni baru nak update pasal save the date dalam version video... video ni d shoot oleh FM...dan editing untuk video kali nie mima yang buat..hahaha nampak gile kuasa kan... mne tak nye kalau nak edit sampai bergaduh.hahaha excited nak ngedit nampak...

kire ni second save the date dalam version video.....permulaan ni banyak benda yang tak betul we just give a try...



amacam ok tak? bagi lah komen sikit untuk yang dah review video ni...baik or buruk komen nye tetap kami ambik as a cabaran yang mendatang [+ve thingking]

planning before shoot

#babak 1
>>Shoot detail kawasan [pokok]

#babak 2
>>Crite tentang pasangan [cara kenal,pe yang best antara satu sama lain]

#babak3
>>Movement [jalan pegang tangan sama-sama]

planning beria siap buat lukisan sekali...hahaha and akhirnye..........

ok lah see yeah till next entry
tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb