Skip to main content

Wedding day || Shahril + Syeera

Hye korang,


Minggu terakhir bulan 11 ada dua wedding.sabtu mima n FM ke bentong,Pahang dan isnin pulak shoot kat Dewan UTM untuk wedding abg shahril dan kak Syeera.

Abg Shahril ni satu office dengan mima... so memang kenal lah dengan pengantin nie... tapi tak da lah rapat sangat pun.kenal gitu2 je kat opis...anyways thanks to abg shahril n kak syeera coz percaya dengan perkhidmatan kami sediakan...ceiwaahhh

Dari proses SAVE the DATE >>> NIKAH >> SANDING >> and BERTANDANG semua nye under Fantastic Moment Studio...

Memandagkan hari isnin mima dapat semula my lil camera so untuk bertandang mima pun sebuk-sebuk untuk shoot...

dan ni hasilnya...

Setakat nie je gambar-gambar mima...lagipun tak banyak shoot...ape yang mima dapat belajar kali ni ialah...kita kena banyak try and eror then baru lah kan dapat best pic untuk digunakan...jangan terlalu sayang kan shutter anda untuk dapat gambar yang cantik

ok see yeah till next entry
tata

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb