Bufday event

hye korang,
Last week ade pergi bufday event mira anak kepada kak shida & ciklee..
pagi-pagi lagi mima dah gegar FM untuk pi hantar mini pelamin kununnye ke rumah kak shida..hik3 lepas setup pelamin mini... Than breakfast kat sana...

FM kalau dah jumpe group dia memang bawak kepada berejam rejam....seminit dua minit di lupekan....aippp aippp dah2 jom balik nie pun tak ready lg nak pkai cantik-cantik...

Dari rumah kak shidah terus ke subang parade menshopping kan diri...

"rse macam pencuri pulak ari ni kn,sebab tak de plastik hari sabtu" hehehe.......  terus sumbat semua l\dalam bag..kembung beg den....

dari sana terus ke studio siap-siap untuk gerak semula ke rumah kak shida....









dengan bertemakan lady bird....tengok mima pun datang ikut tema tau....suke-suke..majlis berlangsung dengan jayanya... : "happy bufday mira"..

ok bai

Comments

Popular Posts