Skip to main content

Bufday event

hye korang,
Last week ade pergi bufday event mira anak kepada kak shida & ciklee..
pagi-pagi lagi mima dah gegar FM untuk pi hantar mini pelamin kununnye ke rumah kak shida..hik3 lepas setup pelamin mini... Than breakfast kat sana...

FM kalau dah jumpe group dia memang bawak kepada berejam rejam....seminit dua minit di lupekan....aippp aippp dah2 jom balik nie pun tak ready lg nak pkai cantik-cantik...

Dari rumah kak shidah terus ke subang parade menshopping kan diri...

"rse macam pencuri pulak ari ni kn,sebab tak de plastik hari sabtu" hehehe.......  terus sumbat semua l\dalam bag..kembung beg den....

dari sana terus ke studio siap-siap untuk gerak semula ke rumah kak shida....









dengan bertemakan lady bird....tengok mima pun datang ikut tema tau....suke-suke..majlis berlangsung dengan jayanya... : "happy bufday mira"..

ok bai

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb