Skip to main content

Cahaya OREN di save the date

hye korang,

Malam malam begini......mima ade je lagi kat studio duk asah bakat edit,susun pic customer & menganggu FM[harap tak kena marah arini]hahahahaha..........

aritu kitorang ade session photoshoot untuk save the date..so mima prepared lah sedikit props untuk customer...dan dia pun ade bawak sikit.....

yang si fariz lak hari tue terover excited sampai janji jumpe pukul 3..haiyooo panassssss lagi.sampai di lokasi kena tunggu sampai matahari turun sikit....

lama jugak lah tunggu then duk borak itu ini...mostly pasal phorography lah..macam biasa...

dan ini post malas..so non editing pic mima tarok..

lets pic talk on behalf cikmima



paham? paham? hee..........

1.pic tu nak tunjuk tanda & yang mima buat...miyahahaha mima kn creative![angkatbakul]
2.dipaksa duduk di tengah panas[sobsob]
3.kipas ni mima buat tau......untuk props kali nie..sweet kn
4. love this picture....

this is story behind the photoshoot session...


SAVE THE DATE
DOTE + DIDI
PUTRAJAYA
FOREVER LOVE

untuk yang nak tengok gambar dorang,pandai-pandai lah pegi cari facebook.... maleh den nak link link.....[bukan time kerajinanku]

okeyh korang....thnks for read my blog
see yeah till next entry
daaa

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb