Happy CNY

Hye korang,

Happy holiday, happy weekend...
Untuk cuti kali ni i'm alone balik ke kampung.tunang mima ehem ehem..... macam biasa ngadap orang kawin...Alhamdullilah rezeki nak kawin katekan..

Aktiviti kat kampung adelah tido bangun tido bangun....owhh  bahagianye macam ni...tapi masuk hari ke dua lemau...

Tapi kali nie lain sikit sebab gotong royong kemas rumah kampung side emak...hehehehe syok! sebab dapat kemas-kemas rumah kampung.dapat tengok hijau hutan.dapat bakar daun-daun....owhhh teringat zaman dulu dulu masa arwah wan masih ade...

Alhamdullilah orang yang tak sepatutnya duduk kat rumah tu akhirnya keluar...dan orang yang sepaptutnya dapat duduk kat rumah kampung wan... dapat jugak teruskan impian dan harapan atok untuk jage rumah tu supaya tak jatuh ke tangan orang lain....

latest update msuk kn gambar rumah kmpung ku......

ok bai

Comments

Popular Posts