Skip to main content

Happy CNY

Hye korang,

Happy holiday, happy weekend...
Untuk cuti kali ni i'm alone balik ke kampung.tunang mima ehem ehem..... macam biasa ngadap orang kawin...Alhamdullilah rezeki nak kawin katekan..

Aktiviti kat kampung adelah tido bangun tido bangun....owhh  bahagianye macam ni...tapi masuk hari ke dua lemau...

Tapi kali nie lain sikit sebab gotong royong kemas rumah kampung side emak...hehehehe syok! sebab dapat kemas-kemas rumah kampung.dapat tengok hijau hutan.dapat bakar daun-daun....owhhh teringat zaman dulu dulu masa arwah wan masih ade...

Alhamdullilah orang yang tak sepatutnya duduk kat rumah tu akhirnya keluar...dan orang yang sepaptutnya dapat duduk kat rumah kampung wan... dapat jugak teruskan impian dan harapan atok untuk jage rumah tu supaya tak jatuh ke tangan orang lain....

latest update msuk kn gambar rumah kmpung ku......

ok bai

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb