Skip to main content

Lawatan rasmi ke rumah bakal adik ipar

Hye korang,

Last weekend nye aktiviti...simple simple je...duk perapkan diri kat studio siapkan album menimbun... dengan pergi event bufday mira on saturday... ahad pulak buat lawatan rasmi...hehehe

Join family FM ke rumah M ...tapi fm tak ikut....sebab ade job event birthday..tak pe mima bleh jadi wakil...ye lah yang sulung kena bagi support kat adik adik...ye dak?

lokasi di si jangkang..kami pergi ber lima [mak, ayah, adik, mima ngan tukang bawak kereta a.k.a hero dalam cerita ni]

lawatan rasmi ni untuk sesi kenal kenal family bakal besan kirenye.. semua ok ok je lagipun M nie pun satu poli ngan mima just tak rapat...tapi kenal..bleh men kejar2 la kirenye.......huhuhu dan to me M ni ok orang nye..boleh masuk dalam keluarga..

WELCOME M to Muhazir's Family..sila sila buat mcm keluarga sendiri...hehe pe pun gud luck korang.harap ape yang dirancangkan berjalan lancar..

amin.

k bai.

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb