Skip to main content

Remaja 15FEB | Cinta Sempurna Fariz + Mima

hye korang,


beli tak magazine remaja keluaran 15 feb? hehehe.....kalau ade lagi jual pegi la beli yea sebab ade story mima ngan fariz dalam tu.

Acualy ari tu ade ternampak kat page remaja.pastu mima pun terus lah tanya FM kalau mima boleh bagi story mima ni ke Remaja.

Once FM approve untuk tulis story mima pun tulis email n send to kak azza...a few day kak azza email lagi tanya gambar ade tak.

mima pun hantar lah gambar time raya ngan gambar masa tunang...hehehe menunggu dengan penuh kesabaran tp tak de la mengharap sangat tuk masuk majalah....

a few few few days later.......

"tau la masuk majalah" - FM yang dapat sms....kakakaka seriusly terkejut [POYO] than terus tanya majalah ape ni....buat2 tanya pulak ye dak... malam tu jugak kitorang pegi cari majalah sampai jumpa...hihihi dah jumpa majalah remaja.baca gelak....hadeiiiii....

ok tu je....

kalau nak tau story nye pinjam kat budak skolah dorang compom beli.untuk yg dah tua2 ni....mmg x la nk beli lg kn...dah x jiwa :)

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb