Skip to main content

Specialist Maternity session photography

Hye korang,

Dah beberapa bulan ni mima dapat camera dari FM....Hurm kadang fikir mima memang tak de bakat...huhuhu lariiiiii nangis bawah bantal....then wat macam tak de apa2 jadi....pastu esok nye pasang niat baru untuk semangat shoot wedding.....hurm....

Haishhhh untuk komen dan bagi cadangan untuk gambar boleh la kowt....

Before this pun dah bagi tau FM yang mima tak berapa minat nak shoot wedding sebabmya benda ni terlalu laju untuk dikejar....kadang keadaan pun bukan nye sama setiap event....mencabar jugak kerjaya photog wedding ni...

Mungkin mima lebih minat untuk shoot menda yang lebih santai macam.maternity session or couple session.....owhhhhhhh kan syok....

Dan mungkin mima ade bakat tapi....bile tengok gambar2 FM....hurm....jauh ketinggalan....so jd down...hahahahaa...

Entahlah...ade bakat ke x nehhhh..konfius........

Dan mungkin mata nie lebih minat video......owhhhhh my tamak....

Ok bye

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb