Skip to main content

Turun padang :)

Hye korang,

dikesempatan ini...ceiwahhh...merajinkan diri update blog...

nak story last week mima join family FM pergi kenduri sepupu FM dekat shah alam. untuk majlis nikah. hari rabu..hah pelik kan nikah rabu...

nikah rabu sebabnye date ganjil 29/2/2012 ye lah date 4tahun sekali...jimat kau jah! nak anyversri....hik3
dari kiri malin,mima ngan bella [adik ira dah terlindung] hahahaha......
ingat kan sampai lambat sebab balik dari opis FM amik mima dan terus ke selayang hantar album pastu bole buat drama kejap kunci tetingal dalam kereta...hadoiii.....

lepas tu kitorang ke studio siap2 ke rumah sedara FM tapi pejalanan kami bukan nye terus kena jugak singgah past album tu customer...

akhirnya sampai.......pastu start borak borak ngan mak andam wanna be "zabella touch" ngan malin...keh keh keh.....orang duk dengar khutbah nikah kt belakang duk cerita makeup ye bella........pe pun comei kan akak makeup malam tu...wahaaaaa

ok lah zassssss....

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb