Skip to main content

wedding | latifi + Ani

hye korang,

last week mima n FM shoot di kuala selangor..

boleh pulak jumpe kawan poli ngan abgang yang same opis ngan mima....aiiiiiiii malu den.... FM lak ade kenal pakcik kepada pengantin..hahaha What the small world!
Pengantin kali nie adalah seorang cikgu n kontraktor :) mima pun tak penah jumpa tapi alhamdullilah dari hari first jumpa time shoot nikah pun memang dah okay.peneriman family pun sangatlah baik...TQ

mima ikut FM sambil belajar shoot... alhamdullilah jugak everyday im improve tau!

So berapa markah untuk gambar-gambar yang nie....hehehe....suke kan? mima pun suka bila ada yang improve...yeay......
Nota: as a photographer, bukan popular yang kami cari tapi untuk orang lain menghargai hasil seni kami...aicewahhhhhh..........ok jumpe entry lain...zassssss

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb