Skip to main content

Day 1 - wedding fazrin hakim

Hye korang,

Assalamualaikum... Kali ni bride n groom kt wedding di melaka.... Bertolak dari kuala pilak ke melaka... Dalam pukul 1.30 we all sampai rumah pengantin...

Kemain masuk2 je terserempak ngan boss.. Halamak aii boss... Boss yang duk tegur mima. Al maklumlah mima kn anti sosial. Pandang orang pun xmahu.. Ewahhh... "awak buat ape kat sini" " ermm sy teman tunang saya amik gambar" heeeeeee.... Ok ok

Masuk je bilik rin trus tanye encik ni sape? Abg ipar saya. Aduuhhhhh.... Be profesional mima. Helex suda.

Alhamdullilah semua berjalan lancar. Dengan satu kali je dorang dah jd suami n isteri... Best nye la hai tengok orang menikah ni....
Hehehe time ni dalam bilik pengantin..duk tunggu siap makeup tu..
 Taniah fazrin dan hakim. Esok bersanding pulak to be continue...

^tq sudi baca

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb