Skip to main content

"saya ada DSLR"

Maap gambar gelap....malas nak edit....oraite gambar ni semasa shoot sue +azril di jelai, negeri sembilan.. hari nikah nye mima teman FM shoot sambil kita pun shoot tapi gambar kita tak cantik malas nak up..sadis sangat rupenye.....

Then hari seterusnya radhi teman FM shoot...so mima bleh bersenang lenang di rumah buat kerja-kerja yang boleh di buat...

Wedding kali ni tak ada masalah...tapi penat macam biasalah kena menuggu lepas nikah ke malam berinai sebab kalau balik pun jauh nak datang balik so FM pikir better tunggu dari balik ke pilah...

Banyak cabaran pulak sekarang ni bila memasing nak tunjuk teror ada DSLR masing-masing...kadang tolong la beragak sikit jangan sampai ganggu tugas photog yang dah dibayar beribu ribu ni..kesian lah kat pengantin nanti gambar dorang mcm hape je pulak sebab sebab sikat korang yang penting diri.....to me sangat MENGGANGGU...tapi to FM sume tu normal la...[ishhh mane boleh]

Pe pun hadapi dengan senyuman sebab kita cuba yang terbaik untuk customer....

^tq sudi baca


Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb